Неділя, 15.06.2025, 17:01
Вітаю Вас Гість | RSS

Допомагаючи учням піднятися на гору, я сама наближаюся до її вершини

Меню сайту
Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 26
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Матеріали » Позакласна робота

Гра з історії світу
[ Викачати з сервера (48.5 Kb) ] 11.11.2014, 16:43

Історична регата.

Мета:

  • узагальнити і систематизувати знання учнів з історії Стародавнього світу;
  • розвивати вміння застосувати набуті знання на практиці, інтерес до вивчення історії народів світу;
  • виховувати вміння спільно знаходити рішення, сформувати” почуття команди”, поваги до „суперника

1. Формуються команди „ кораблів” ( 5 – 6 учнів), обираються капітани, назви кораблів, девізи, прапори.

2. Костюми.

3. Музичне оформлення.

4.Макети кораблів.

Правила проведення регати.

 

Регата проводиться по країнам Стародавнього світу: Єгипет, країни Передньої Азії, Індія, Китай, Давня Греція, Стародавній Рим.

Кораблі гравців та корабельна чолі з адміралом( ведучим)та двома контр – адміралами (його помічниками) вирушають в нелегку подорож , в якій вони зустрінуться з мешканцями стародавнього світу. На цьому шляху їх підстерігають небезпечні рифи, шторми, у вигляді різних запитань з історії. До кожного питання – три варіанта відповідей А В С, Н – означає – ні одна з запропонованих відповідей не вірна.

По сигналу контр – адмірала капітани кораблів піднімають прапори з правильною відповіддю Якщо команда не вірно відповідає на запитання, то корабель отримує пошкодження. Команда. Яка отримає найменшу кількість уламок , і виграє регату.

 

Хід регати.

Адмірал: Сьогодні ми вирушаємо в подорож по країнах Стародавнього світу, на нас чекають цікаві місця, люди. На цьому шляху, звичайно ,нас зустрінуть різні перешкоди та небезпеки, але я вірю в те ,що всі кораблі повернуться додому з найменшими втратами. Сьогодні в довгу дорогу вирушають кораблі (назви, команда, капітан).Якщо правила зрозуміло” Доброго шляху, друзі!

Звучить музика.

             Перша наша зупинка це столиця об’єднаної держави Верхнього і Нижнього Єгипту –Мемфіс.( на дошки відповідні картини).А зараз питання.

 

1. У 1821 році французький учений Жак Шампольон:

А) відрив гробницю фараона Тутанхамона;

            В) дослідив піраміду фараона Хеопса;

С) розшифрував єгипетські  ієрогліфи.

2.Фараоном – реформатором, який встановив у Єгипті єдиний культ бога сонця Атона ,був:

            А) Тутмос ІІІ;

            В) Єхнатон;

            С) Рамзес ІІ.

3.Об `єднання  Верхнього ы Нижнього Єгипту в єдину державу відбулося у :

            А) 3000 р. до н. є .;

            В) 2600 р. до н. є ;

            С) 1750 р. до н. є.

4. Стародавні єгиптяни називали свою країну:

            А)” Єгипет”;

            В)” Чорна земля”;

            С)” Червона земля”.

5.Найбільшою з гробниць, побудованих стародавніми єгиптянами , є піраміда фараона:

            А) Хефрена;

            В) Мікеріна ;

            С) Хеопса.

6. Стародавні єгиптяни писали на:

            А) папері;

            В) пергаменті;

            С) папірусі.

 

Адмірал: Країни Передньої Азії – наша наступна зупинка. Ось такі питання:

 

1. Дві великі річки Месопотамії – Тигр і Євфрат впадають у :

            А) Середземне море;

            В) Червоне море;

            С) Перську затоку.

2.Масово переселятися на неосвоєні землі та засновувати там свої міста стали:

            А) перси;

            В) ассирійці;

            С) фінікійці .

3. Столицею Ассирійської держави було місто:

            А) Ашшур;

            В) Ніневія;

            С) Вавилон.

4.Славнозвісна бібліотека царя Ашшурбаніпала, яка складалася з 30 тисяч глиняних табличок, була знайдена під час розкопок міста:

            А) Ніневія;

            В) Вавилона;

            С) Бібла.

5. Збірник із 282 законів у Вавилонської державі було складено царем:

а) Саргоном;

            В) Хаммурапі ;

            С) Дарієм.

6.Клинопис було винайдено :

            А) персами;

            В) фінікійцями;

            С) шумерами.

 

Адмірал: А зараз ми підпливаємо до країни, де півтори тисячі років тому з’явилися шахи. Це , як ви же здогадалися - Індія.

Контр – адмірал: Наші питання про Індію:

 

1. Двома містами – центрами найдавнішої цивілізації долини річки Інд були:

            А) Делі;

            В) Мохенджо – Даро;         

            С) Хараппа.

2. Хто такі брахмани:         

            А) царі у Стародавній Індії;

            В) вільні общинники в Індії;

            С) жерці в Індії.

3.У якій послідовності з’явилися названі релігії в Індії:

            А) буддизм;

            В) ведизм;

            С) індуїзм.

4.Книга священних гімнів аріїв, написаних на санскриті ще до приходу в Індію, має назву:

            А)” Махабхарата”

            В)”Рамаяна”;

            С) Рігведа”.

5.Творцем буддизму був :

            А) Чандрагупта Мар’я ;

            В) Сіддхатха Гаутама;

            С) Ашока.

 6.Які винаходи та відкриття були зроблені в Індії:

            А) шовк;

            В) папір;

            С) шахи.

 

Контр – адмірал: А зараз ми з вами опинилися в стародавньому Китаї. Ви повинні відповісти на такі запитання:

 

1.Дві великі річки , на берегах яких селилися давні китайці мали назви:

            А) Меконг;

            В) Хуанхе;

            С) Іраваді;

            D) Янцзи.

2. Будівництво Великої Китайської стени розпочато в часи правління династії:     

            А) Цінь;

            В ) Хань.

 3.Зановником даосизму був:

            А) Лао Цзи;

            В) Конфуцій;

            С) Цінь Шіхуанді.

4.Повстання” жовтих пов’язок” очолив:

            А) Лю Бан;

            В) Чжан Цяо;

            С) Лао Цзи.

5. Об’єднання усіх китайських земель в імперію Цінь відбулося в:

            А) 241 р. до н. є.;

            В) 221 р. до н. є;

            С) 202 р. до н. є.

6. Які почуття мала викликати у китайців Велика Китайська стіна:

            А) захвату;

            В) впевненості;

            С) гордості за батьківщину.

 

Контр – адмірал: Ми підпливаємо до грецького берега. Культурним центром тогочасної Еллади було місто Афіни – столиця сучасної Греції, про яке сучасник писав:” Ти ідіот, якщо не бачив Афін! Якщо бачив, але не відчув захвату, ти – віслюк, а якщо за власним бажанням залишив його , ти – верблюд!”

            Афіни розташувалися в широкій долині. Зі сходу, півночі і заходу спокій жителів столиці охороняють високі гірські хребти. Потрапити до міста можна тільки через добре захищену браму. Якщо ви хотіти потрапити до міста дайте відповіді на наші питання:

 

1.Головним богом стародавніх греків був:

            А) Посейдон;

            В) Зевс;

            С) Гефест.

2.Дочок Зевса Клото, Лахесис і Антропос у древніх міфах називали:

            А) мойрами;

            В)герперами;

            С) музами.

3.Устародавніх греків веселу гулянку називали знайомим нам серйозним словом:

            А) колоквіум;

            В) конференція;

            С) симпозіум.

4.Боги, яких вшановували стародавні греки , жили на горі:

            А) Джомолунгма;

            В)Афон;

            С) Олімп.

5.Коли греки захопили Трою, то запропонували її жителям узяти щось одне із власного майна. Троянець Еней як найдорожче виніс на плечах:

            А) мішок золота;

            В) вузлик з домашнім начинням;

            С) старого батька.

6.Згідно з грецькою міфологією , музою – покровителькою історії була:

            А) Мельпомена;

            В) Кліо;

            С) Талія.

7.Про які закони говорили, що вони” написані кров’ю”?

            А) закони Солона;

            В) закони Лікурга;

            С) закони Драконта.

8.З якого матеріалу будували давньогрецькі храми?

            А) цементу;

            В) невипаленої цегли;

            С) мармуру.

9.Яка грецька держава зберегла свою незалежність після завоювань Македонії?

            А) Фіви;

            В) Афіни;

            С) Спарта.

10. Яка елліністична держава була наймогутнішою?

            А) Єгипет;

            В) Пергам;

            С) Македонія.

 

Адмірал: Ось настав час залишати Грецію .Наш шлях пролягає  до Риму. Це наша остання зупинка. Я бачу що у вас є сили та бажання перемогти в нашої історичної регаті .А ось і наші питання:  

1.Легендарний засновник Риму:

            А) Ромул       

            В) Еней;

            С) Рем.

2.Як називалося прийшле населення в Римі?

            А) плебеї;

            В) патриції;

            С) нобілітет.

3.Хто з римських полководців захопив Галлію?

            А) Гай Юлій Цезар;

            В) Марк Ліциній Красс;

            С) Гней Помпей.

4.У якому році Італія була об’єднана під владою Рима?

            А) 509 р. до н. є.;

            В) 390 р. до н. є.;

            С) 265 р. до н. є.

5. Якого принципу дотримувалися римляни в управлінні підкорених народів?

            А)” Хліба і видовищ!”;

            В)” Поділяй і володарюй!”;

            С)” Стосовно ворога все дозволено”.

6.Єдиний з письменників, якому за життя римляни поставили пам’ятник :

            А) Цицерон;

            В) Овідій;

            С) Вергілій.

7. Засновником Римської імперії можна вважати :

            А) Юлія Цезаря;

            В) Октавина Августа;

            С) Корнелія Суллу.

8. Проскрипції – це:

            А) страта осіб, зазначених у списку;

            В) бій гладіаторів;

            С) голосування на народних зборах.

9.Які племена починають здійснювати регулярні напади на володіння Римської імперії у ІІ- ІІІ ст.?

            А) германці;

            В) араби;

            С) гуни.

10. Коли імперія була поділена на Західну і Східну?

            А) 313 р.;

            В) 395 р.;

            С)476 р.

 

Адмірал: Ось і закінчилася наша регата .

Підведення підсумків та нагородження переможців.

Категорія: Позакласна робота | Додав: Света
Переглядів: 742 | Завантажень: 18 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук