Меню сайту
Категорії розділу
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог статей
У категорії матеріалів: 5 Показано матеріалів: 1-5 |
|
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ
УЧНЯ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ |
Роль самоосвітньої роботи в підвищенні рівня професійної підготовки вчителя
Якість навчально-виховного процесу школи, його результати певною мірою залежать від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності. |
Створення педагогічного конфлікту
та шляхи його розв’язання |
1.
|
Урок правознавства як форма організації навчання.
|
Жовтень
2013р.
|
2.
|
Сучасні підходи до типології та структури уроків правознавства.
|
Листопад
2013р.
|
3.
|
Дискусія на уроці правознавства.
|
Грудень
2013 р.
|
4.
|
Що таке інтерактивне навчання. Пасивна модель навчання. Активна модель навчання. Активна модель навчання. Інтерактивна модель навчання.
|
Січень
2014р.
|
5.
|
Групова та кооперативна форми організації діяльності учнів на уроці
|
Лютий
2014р.
|
6.
|
Інтерактивні технології кооперативного навчання. І частина. Магічні дрібнички. Робота в парах. Ротаційні (змінювані) трійки. Два – чотири – Всі разом. Карусель.
|
Березень
2014р.
|
7.
|
Інтерактивні технології кооперативного навчання. ІІ частина. Робота в малих групах. «Пошук інформації». «Коло ідей». Акваріум.
|
Квітень
2014р.
|
|
1.
|
Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках історії та правознавства шляхом впровадження інноваційних форм і методів навчання
|
Листопад
2012 р.
|
|
|
|