Т Е С Т И
з історії України за І семестр
11 клас
ІІ варіант
І. Завдання цієї форми складаються зі вступного запитання та чотирьох варіантів відповідей, серед яких потрібно вибрати один правильний.
- Територія України була остаточно звільнена від окупантів у:
А березні 1943 р.;
Б червні 1943 р.;
В жовтні 1944 р.;
Г грудні 1944 р.
- Вигнання, висилка окремих осіб чи цілих народів з постійного місця проживання:
А депопуляція;
Б депортація;
В репатріація;
Г репарація.
- Лібералізація політичного режиму супроводжувалася:
А новими хвилями арештів;
Б політичним і морально-психологічним оздоровленням суспільства;
В запровадженням екстенсивного характеру виробництва;
Г кардинальними змінами в структурі партійного керівництва.
ІІ. Завдання цієї форми складаються зі спільного вступного запитання та чотирьох завдань, позначених буквами, до кожного з яких потрібно підібрати один варіант відповіді.
- Установіть відповідність між зонами окупації України та територіями, які їм підпорядковувалися.
А Румунська провінція 1 Львівська, Дрогобицька, Станіславська та Тернопільська області
УРСР;
Б дистрикт «Галичина» у 2 Донбас, Чернігівська, Сумська, Харківська області;
( складі Польського ге-
нерал-губернаторства)
В Рейхскомісаріат 3 Чернівецька та Ізмаїльська області УРСР, а також землі між Бу-
«Україна» гом і Дністром, які за німецько-румунським договором від 19
серпня 1941 передавалися Румунії;
Г прифронтові райони, 4 більша частина українських земель (окрім прифронтових), Крим,
Підпорядковані військо- Орловська область Росії, деякі райони Білорусії.
вому командуванню
- Установіть відповідальність між прізвищами митців та назвами їхніх творів.
А В. Некрасов 1 «Любіть Україну»;
Б М. Стельмах 2 «Богдан Хмельницький»;
В В. Сосюра 3 «В окопах Сталінграда»;
Г К. Данькевич 4 «Київські оповідання»;
5 «Прапороносці».
2.
- Поразку ОУН – УПА у збройній боротьбі спричинила6
А кількісна перевага радянських військ;
Б відсутність іноземної допомоги;
В ліквідація УГКЦ;
Г репресії, соціально-економічні реформи, здійснені радянською владою.
ІІІ. Завдання цієї форми складаються з інструкції та чотирьох подій, які треба розташувати в правильній послідовності.
- Розташуйте в логічній послідовності такі події:
А наступ на Москву німецьких військ;
Б відступ з Києва радянських військ;
В бої на лінії фронту Луцьк – Броди – Рівне – Дубно;
Г захоплення Кримського півострова.
- Розташуйте в логічній послідовності такі події:
А ліквідація Української греко-католицької церкви:
Б операція «Вісла»;
В відновлення радянської влади на західноукраїнських землях;
Г смерть Тараса Чупринки.
ІУ. Завдання з короткою відповіддю, які передбачають запис прізвища діяча, назви події або явища, поняття, року, коли відбулася подія, або речення (залежно від умов завдання).
- Запишіть прізвище українського політичного і воєнного діяча, користуючись наведеними фактами його біографії.
«З 1929 р. член ОУН. Брав участь у терористичних акціях проти польських урядовців. У 1933 – 1937 рр. в’язень польських тюрем і концтабору «Береза Картузька». Восени 1938 р. став одним з організаторів штабу збройних сил Карпатської України. Напередодні П світової війни – заступник бойового підрозділу «Дружини українських націоналістів», згодом заступник створеного на його базі охоронного батальйону».
2. «Це був переддень _ «лебедина пісня» Хрущова. Для нього не настала фізична смерть, але політична була близько, і її організував Брежнєв.
1) Про події якого року йдеться в цьому уривку?
2) З яким періодом історії України це пов’язано?
3) Назвіть прізвища учасників змови.
У. Завдання з розгорнутою відповіддю, які передбачають повну відповідь на запитання або творче застосування набутих знань, умінь та навичок.
1. Чи можна вважати, що операція «Вісла» остаточно розв’язала українсько-польське питання?
|